WEBSITE BARU

Di saat orang lain gigih menaikkan follower masing-masing. Di saat orang lain sibuk memperjuangkan mazhab pelbagai sifu. Di saat orang lain asyik menegakkan copy writing. Di saat orang lain fokus membina personal branding.

Kami di Nenekatering tetap berlari dalam trek sendiri. Kerana kami percaya, dalam apa jua bisnes, yang penting bukanlah mazhab siapa yang betul, sifu siapa yang bagus, apatah lagi bisnes mana yang menjadi.

Dalam menggerakkan bisnes, yang terpenting ialah konsistensi. Sesuatu yang konsisten akan menghasilkan tabiat. Suatu tabiat akan jadi amalan. Dan amalan akan membuatkan orang ingat.

Tiada istilah buat bisnes tak menjadi. Yang ada hanyalah buat sampai jadi.

Pada permulaan hanya meniaga di tepi jalan, sekadar mengumpul order teman dan jiran, jatuh bangun, jatuh bangun, jatuh jatuh jatuh hampir tak boleh bangun. Sepak terajang dengki dan khianat semua dah telan.

Keyakinan yang dibina melalui kepercayaan pelanggan budiman. Rome is not built in a day. Banyak masa sudah dikorbankan. Banyak modal sudah dileburkan. Banyak keringat sudah   dikerah.

Kali ini kami mengorak langkah maju ke hadapan. Sebuah website sudah dilancarkan. Hasil pengumpulan data dalam simpanan. Segala company profile, prosedur order, menu dan projek semua disatukan. Semata-mata untuk memudahkan para pelanggan membuat tempahan.

Kali ini sudah Nenekatering sudah berada pada tangga ke2 dalam carta Kahwinmall bagi khidmat Katering Selangor. Masih banyak langkah perlu diolah.

Sekiranya anda sedang tercari-cari pakej katering yang menawarkan perkhidmatan terbaik, kami yakin bahawa pencarian anda akan berakhir di sini. Jemput jenguk sarang kami, semoga anda berpuas hati .

https://nenekatering.wixsite.com/2017

Nenekatering

#dahbanyaknenekpayung
#kateringshahalam

.

No comments:

Post a Comment