REVIEW PRODUK NAJLAA

Dah lama saya janji dengan sahabat saya untuk kongsikan pengalaman saya sepanjang menggunakan produk Najlaa.

Tapi saya ambil masa berbulan juga untuk menunaikan janji. Sebab saya nak dapatkan hasil yang betul betul berkesan sampai saya puas hati.

Begini kisahnya. Anak saya, Hana Humaira terutamanya sangat mudah untuk batuk. Batuknya bahaya. Boleh mengakibatkan mudarat kepada dirinya.

Bila Humaira batuk itu memberi petanda kepada saya bahawa ada benda tak kena pada tubuhnya. Sekiranya anda follow cerita Humaira mesti anda tahu macammana strugglenya Humaira untuk hidup sihat seperti kanak kanak lain.

Dan saya sangat sangat teliti dan peka dengan apa yang Humaira guna. Tersilap guna boleh mengundang bahaya. Ke hospital sudahnya.

Jadi saya sentiasa mencari cari produk yang sesuai. Sehinggalah saya berjumpa dengan Najlaa. Alhamdulilah. Pencarian saya terhenti di sini.

Sejak amalkan produk Najlaa, kesihatan Humaira bertambah baik. Walau ada ketika Humaira tetap dirujuk ke hospital, at least dapat kurangkan kekerapan check in hospital. Itu dah satu rahmat buat saya dan keluarga.

Produk ni lebih kepada essential oil, balm baby. Sesuai untuk anak anak yang selalu batuk, dan mudah selsema. Setiap bulan saya repeat order beli baby balm, balm kunyit hitam dan herbal oil.

Semuanya digunakan setiap hari. Setiap kali Humaira batuk. Tinggi harapan saya untuk lihat Humaira hidup tanpa batuk. Betapa sihat itu nikmat.

Jadi di sini saya kongsi dengan anda semua. Kalau ada yang masih tercari cari produk yang selamat untuk anak kecil, saya syorkan produk Najlaa.

Boleh  contact sahabat  saya Amalina Musa dan Norjuliewati Azlina  . Kita cuma berusaha. Allah jua penentunya.

.
#hanahumaira
#anaksyurga
#testimoni
.

No comments:

Post a Comment